دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1394 - 14:40
در حاشیه هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها انجام شد؛

برگزاری جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان کرمانشاه با حضور حسین زاده لطفی

جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان کرمانشاه با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و روسا و معاونان آموزشی واحدها و مراکز استان کرمانشاه به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر : 37946

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در این جلسه ابتدا دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ضمن خیرمقدم گویی به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر شرکت کنندگان در جلسه، گزارشی از وضعیت آموزشی و برنامه ی سامان دهی جدید آموزش واحد کرمانشاه ارایه داد. در ادامه هریک از روسای واحد ها و مراکز استان نسبت به وضعیت موجود آموزشی واحدها و مراکز مربوطه نظراتی را بیان داشتند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد پس از شنیدن صحبت های حاضرین در جلسه گفت:« در سال 93 اتفاقی خوشایند در توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد و آن اضافه شدن بیش از 1500 رشته محل به واحد های این دانشگاه بود. چنانچه در آذر 93 در دفترچه ثبت نام آزمون قید و اطلاع رسانی شد و پس از برگزاری آزمون های آن، نتایج طی روزهای اخیر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و جذب دانشجوی پژوهش محور اعلام می شود تا پذیرفته شدگان نهایی جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.»


دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در ادامه جلسه با تشریح بخشنامه ها و آیین نامه های جدید آموزشی نسبت به رعایت دقیق و اجرای این بخشنامه ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته