دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 09:25

اردوی تیم ملی تیراندازی در آلمان از 27 اردیبهشت

تیم ملی تیراندازی قرار است پیش از رقابت‌های جهانی مونیخ در روز 27 اردیبهشت راهی آلمان شود تا اردوی تدارکاتی در هانوفر داشته باشد.
کد خبر : 379409
e7vWAFqdRntp068MH2r8a6MdJ8syAU.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های جهانی تیراندازی مونیخ در روزهای سوم تا 11 خرداد برگزار می‌شود. تیم ملی تیراندازی قرار است قبل از اعزام به مونیخ اردو تدارکاتی در هانوفر داشته باشد وبا 15 ورزشکار (8 مرد و 7 زن) به این مسابقات اعزام شود. رقابت‌های جهانی مونیخ گزینشی سهمیه المپیک محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.


رقابت‌های جهانی مونیخ سومین مسابقه جهانی تیراندازان است، همین چند وقت پیش ملی‌پوشان تیراندازی در رقابت‌های جهانی چین به میدان رفتند. اگرچه تیم ملی از کسب مدال در این مسابقه بازماند اما نخستین چراغ سهمیه المپیک توسط نجمه خدمتی روشن شد. 


طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان تفنگ خفیف چند روز جلوتر راهی هانوفر شوند تا بتوانند مهمات خریداری کنند و تمرینات را چند روزی قبل از شروع مسابقات دنبال کنند.


تیراندازان در دو مسابقه جهانی که پیش از این در دو کشور هند و چین برگزار شد، نتوانستند اردوی تدارکاتی داشته باشند و باید دید در این مسابقه می‌توانند اردوی تدارکاتی داشته باشند یا خیر. هر چند که دبیر فدراسیون تیراندازی چندی پیش  برگزاری اردوی تدارکاتی را در هانوفر آلمان رد کرد و گفت ملی‌پوشان در تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. 


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته