دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1394 - 12:06

ممنوعیت تردد شبانه‌ کامیون‌ها از طرف ایران اعمال نمی‌شود

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه‌ کامیون‌ها از طرف ایران اعمال نمی‌شود، گفت: اگر ترکیه هم ممنوعیتی را برای تردد شبانه کامیون‌ها اعمال می‌کند، این امر ارتباطی با مباحث حمل‌ونقلی ندارد.
کد خبر : 37937

به گزارش گروه اقتصادی آنا، محمدجواد عطرچیان درباره آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب کشور افزود: اکنون مرز بازرگان باز است و مرزهای سرو و رازی بسته‌اند.


وی درباره ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌های ایرانی در برخی مناطق مرزی ترکیه افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به رانندگان توصیه دارد که در مرز بازرگان از حرکت شبانه به سمت ترکیه خودداری کنند.


عطرچیان ادامه داد: بر همین اساس رانندگان نیز هر روز غروب در مرز ایران خودروی خود را پارک می‌کنند یا اگر هم به سمت ترکیه بروند، در پارکینگ گمرک گوربلاغ در مرز ترکیه منتظر می‌مانند تا صبح شود بنابراین ممنوعیت تردد شبانه‌ای از طرف ایران اعمال نمی‌شود.


مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه روز گذشته ترکیه مرز خود را با نخجوان جمهوری آذربایجان بست٬ اظهار کرد: با توجه به اینکه در برخی شهرهای ترکیه شاهد ناآرامی‌ هستیم بنابراین مسئله امنیتی در این کشور موجب اعمال محدودیت‌ برای تردد شبانه کامیون‌ها بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته