دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 16:41
خجسته‌پور مطرح کرد:

ارسال صورت جلسات جامعه اسلامی مهندسین به شورای وحدت اصولگرایان

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین از ارسال صورت جلسات هفتگی جامعه اسلامی مهندسین به شورای وحدت اصولگرایان خبر داد.
کد خبر : 379278
khojastepoor-th4.JPG

علیرضا خجسته‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد: نشست هفتگی جامعه اسلامی مهندسین بعدازظهر یکشنبه (15 اردیبهشت) با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی برگزار شد.


وی ادامه داد: موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی محور اصلی این جلسه بود و نیز چهار محور اصلی در دستورکار این جلسه قرار داشت.


قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: نحوه وحدت و ائتلاف اصولگرایان، پرهیز از ثبت‌نام افراد بسیار در جریان‌های اصول‌گرایی و چگونگی به ائتلاف رساندن این افراد، بررسی گفتمان معقول اصولگرایی در ایام انتخابات و بررسی استراتژی‌های انتخاباتی رقبا از چهار محور مورد بحث در این جلسه بودند.


خجسته‌پور ادامه داد:‌ قرار است که روی این چهار محور بعداً به صورت مشخص جلسات هفتگی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شود و جمع‌بندی این جلسات در شورای راهبردی وحدت اصولگرایان مطرح خواهد شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: پنجشنبه این هفته (19 اردیبهشت) ضیافت افطاری توسط جامعه اسلامی مهندسین در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار می‌شود که محمدرضا باهنر و آیت‌الله اراکی سخنرانان این ضیافت هستند، البته هرساله این ضیافت برگزار می‌شود، اما امسال به‌دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس ممکن است دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در این باره سخنرانی داشته باشد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته