دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1394 - 13:25
در واحد کرمانشاه انجام شد؛

تجلیل از پدر علم تحلیل پوششی داده‌های ایران در هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها

هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها با حضور معاونان پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، پدر علم تحلیل پوششی داده‌ها در ایران و روسای برخی از واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر : 37925

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در آیین افتتاحیه هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها، ابتدا دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و شرکت کنندگان در کنفرانس گفت:« یکی از ویژگی های دانشگاه نسل سوم حرکت آنها به سمت نشر علم در سطح ملی و فرا ملی است. امید که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با برپایی چنین کنفرانس هایی راه‌های حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را به خوبی بپیماید.»


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن معرفی ظرفیت های آموزشی و علمی واحد های استان کرمانشاه افزود:« دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در توسعه علمی کشور در قالب 5 مرکز و 4 واحد با ظرفیت 34 هزار دانشجوی در حال تحصیل بسیار تاثیر گذار است. واحد مرکز استان 22 هزار نفر از این تعداد دانشجو را در 24 رشته ی دکتری تخصصی، 48 رشته ی کارشناسی ارشد و 64 رشته ی کارشناسی با داشتن فضاهای مناسب آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی در خود دارد.»


در ادامه دبیر کنفرانس دکتر مسعود باغفلکی گزارشی از نحوه فراخوان و دریافت مقالات و نیز روند برگزاری هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها ارایه کرد.


اولین سخنران این کنفرانس دکتر فرهاد حسین زاده لطفی به عنوان دبیر علمی کنفرانس بود که ضمن قرائت پیام دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به این کنفرانس، گزارشی از تحلیلی بر پوششی داده ها در ایران و جهان به حاضرین ارایه کرد.



سخنران بعدی آیین افتتاحیه هفتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بود که ضمن اظهار خوشحالی از شرکت در این کنفرانس گفت:«برای من مایه ی مباهات است در مراسمی باشم، آن هم در شهر مردانگی و دلاوری شهر کرمانشاه و از مسوولان دانشگاه و برگزاری این کنفرانس باشکوه سپاس گزاری می کنم.»


واشقانی فراهانی در ادامه با ارایه سخنرانی علمی وضعیت کشور را در چند منظر بر اساس داده هایی که در پایگاه های اطلاعاتی است، بررسی و تشریح کرد.


از جمله برنامه‌های مهم این افتتاحیه، تجلیل از پدر علم تحلیل پوششی داده های ایران دکتر غلامرضا جهانشاه لو بود که توسط معاونین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کنندگان در کنفرانس صورت گرفت.


این کنفرانس ملی به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته