دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 15:08
در نشستی مشترك مطرح شد؛

حل مسائل انرژی با همكاری دانشگاه آزاد اسلامی و شركت گاز اردبیل

حل مسائل مربوط به حوزه انرژی در نشست مشترك رؤسا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شركت گاز استان اردبیل با همكاری این دو مجموعه مورد تأكید قرار گرفت.
کد خبر : 379224
IMG_0009.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل صبح امروز در نشست  مشترك رؤسا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شركت گاز استان اردبیل به‌منظور  حل مسائل مربوط به حوزه انرژی اظهار كرد: انرژی نقش پایه‌ای در توسعه‌ جوامع دارد و بیشتر كشورها درگیر مسائل مربوط به این حوزه هستند كه برای حل این مسائل حضور دانشگاه‌ها مهم و حیاتی است.


اسحاق رسولی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با احساس مسئولیت در قبال حل مسائل جامعه با استفاده از توانمندی‌های علمی خود اقدام به راه‌اندازی مركز تحقیقات انرژی و آب كرده است.


وی ادامه داد: ارزشمندترین گنجینه‌ علمی با 480 نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه وجود دارد كه می‌تواند در تمام مسائل علمی و تحقیقاتی و حل مسائل ورود پیدا كنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل انجام پژوهش‌های كاربردی، نوآوری و كارآفرینی علمی را از رویكردهای مهم این دانشگاه معرفی كرد.



مدیرعامل شركت گاز استان اردبیل نیز گفت: همكاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌ آموزش و تحقیقات موجب تخصصی شدن این دو حوزه خواهد بود.


فیروز خدایی افزود: شركت گاز استان اردبیل در طول سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه‌ پژوهش و آموزش انجام داده و در رویكرد جدید، ارتقای سطح مهارت‌ها و تحقیقات را مد نظر دارد.


وی به بهینه‌سازی سوخت هیتر اشاره كرد و گفت: پژوهش‌های كاربردی روی بهینه‌سازی سوخت هیتر انجام شده و نتایج آن در كاهش و بهینه‌سازی مصرف، مشاهده می شود.


این مقام مسئول اظهار كرد: در بحث گازرسانی به مرز 100 درصد رسیده‌ایم و تمام شهرها و روستاها و واحدهای صنعتی استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته