دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 11:21
در واحدهای خراسان شمالی؛

400 دانشجو در نخستين دوره مسابقه گام دوم انقلاب رقابت کردند

مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» در راستای ترويج و تبیین گام دوم انقلاب با رقابت 400 دانشجو در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر : 379097
_MG_2394.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، به همت دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در راستای ترويج و تبیین گام دوم انقلاب هم‌زمان با آغاز دهه پنجم و سومين حركت انقلاب اسلامی كه همان دولت‌سازی و رسيدن به آرمان‌های انقلاب است، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» به‌صورت كتبی برای دانشجويان همه واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی برگزار شد.


تمام برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای برگزاری مسابقه كتبی گام دوم انقلاب ازجمله طرح سؤالات آزمون، نحوه برگزاری، تصحيح اوراق و مديريت برگزاری مسابقه توسط خود دانشجويان انجام شد.



در اين مسابقه فرهنگی كه همزمان در واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی برگزار شد، 400 دانشجو با يكديگر به رقابت پرداختند.


دانشجويانی كه بتوانند 50 درصد امتیاز را کسب کنند، دو نمره به یکی از دروس عمومی و در صورت موافقت استادان به يكی از دروس تخصصی آنان تعلق می‌گیرد و با توجه به تعداد شرکت‌کننده در واحدهای دانشگاهی كل استان به نفرات برتر به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ريال كارت هديه و گواهی فرهنگی شركت در مسابقه داده خواهد شد.


انتهاي پيام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته