دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 08:56
رئیس دانشگاه آزاد زاهدان:

استادان تفکر انقلابی و ارزشی را به دانشجویان منتقل کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: استاد انقلابی باید الگوی مناسب انقلاب و انقلابی‌گری باشد و تفکر انقلابی و ارزشی را به دانشجویان منتقل کند.
کد خبر : 379042
1F6A7527.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، سلطانعلی میر شب گذشته در مراسم گرامیداشت مقام معلم که با حضور اعضای هیئت علمی همراه خانواده برگزار شد با تبریک و گرامیداشت مقام والای معلمان و استادان اظهار کرد: استاد به‌عنوان سرلوحه و الگوی جامعه به‌ویژه قشر جوان و دانشجو باید بتواند تفکر انقلابی و ارزشی را به دانشجویان منتقل کند.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، مهم‌ترین سرمایه برای یک ملت را سرمایه انسانی دانست و نقش استادان و معلمان را در تربیت این سرمایه ارزشمند برشمرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه، مقام عظمای ولایت فرمودند: «معلمان و استادان، پایه‎ریزان تمدن نوین و جهادگران در میدان کارزار با جهل و بی‎سوادی هستند» عنوان کرد: این معلمان و استادان متعهد، ارزشی و انقلابی هستند که می‌توانند برای جامعه و نسل جوان هویت‌سازی فرهنگی، اسلامی و انقلابی داشته باشند.



دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، استاد فیلسوف شهید مرتضی مطهری را به عنوان یک نماد واقعی هویت اسلامی ایرانی، الگویی باارزش و گرانبها برای معلمان و استادان معرفی کرد و گفت: ساختن جامعه‎ای متعالی و مترقی برعهده شما معلمان و استادان است و ما در محضر خداوند باید پاسخگو باشیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته