دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1394 - 10:53

واکنش «نتانیاهو» به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نبود اسرائیل در 25 سال بعد

نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش به سخنان روز چهارشنبه رهبر انقلاب اسلامی گفت که آیت‌الله خامنه‌ای با «شیطان بزرگ» خطاب کردن آمریکا، از نابودی اسرائیل سخن می‌گوید.
کد خبر : 37904

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از شبکه خبری «بی‌بی‌سی»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل که به لندن سفر کرده است، با خشم نسبت به سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران انتقاد کرد و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای جای کوچک‌ترین توهمی برای حامیان توافق هسته‌ای باقی نمی‌گذارد. وی آشکارا آمریکا را «شیطان بزرگ» می‌خواند و از قصد ایران برای نابودی اسرائیل سخن می‌گوید.


براساس این گزارش، نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانش با تکرار اتهامات به ایران ، مدعی شد: اسرائیل قوی است و قوی‌تر هم خواهد شد، ولی نتیجه‌ای که می‌شود از حرف‌های رهبر ایران گرفت این است که همه کشورهای مسئول باید برای توقف تجاوز و ترور ایران که متاسفانه به‌واسطه توافق هسته‌ای افزایش می‌‌یابد، همکاری کنند.


«نتانیاهو» با بیان اینکه اسرائیل نابود نخواهد شد، تاکید کرد: اسرائیل همچنان مخالف توافق هسته‌ای است و معتقد است که این توافق نمی‌تواند مانع از دستیابی ایران به سلاح اتمی شود.


آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از اقشار مختلف کشور بار دیگر آمریکا را «شیطان بزرگ» توصیف کردند و افزودند: آمریکا «شیطان بزرگ» است، بعضی اصرار دارند این «شیطان بزرگ» را به شکل فرشته وانمود کنند.


ایشان افزودند: ملت ایران این شیطان را بیرون کرد، نباید بگذاریم حال که از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ پیدا کند، کدام عقل و وجدان اجازه می‌دهد ما جنایتکاری مانند آمریکا را بزک کنیم و دوست و مورد اعتماد جلوه دهیم؟


رهبر انقلاب همچنین درباره مواضع اسرائیل پس از توافق هسته‌ای اظهار کردند: بعد از مذاکرات هسته‌ای به رژیم صهیونیستی گفتند تا 25 سال از دغدغه ایران آسوده‌ایم، به شما می‌گویم اولاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
۳
اسرائیل مرگت بار ،خیلی ناراحت شدم رهبر گفت ۲۵ سال دیگه نابود میشی امیدوارم هر چه زودتر نابود بشی ،تو یه قاتل و جانی هستی ،تو و پیروانت چندش آور هستید ،بی رحم هستید و کودکان بی گناه رو میکشید ،امیدوارم همین فردا کشور بی ارزشتون که با خون مردم بی گناه ساخته شده با خاک یکسان بشه ،اگه تو نابود بشی پدر و مادر ظلم نابود میشه و ظلم های کوچیک هم از بین میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
۳
نتانیاهو خیلی خررررررررری ،سیاست های خودت و کشور دو هزاریت حااااااااااال به هم زنه واقعا
لعیا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
۳
بمیری اسرائیل ،از این دنیا اول از همه مرگ تو و حامیانت رو میخوام،کشورتونم بوی خون میده ،چون آجر به آجر رو با خون مردم ساختید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷
۳
مررررررررررررررررررررگ بر اسرائیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
۲
این وعده خداست که در قران فرمود وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون پس نابودی اسراییل از حتمیات است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
۱
جاالحق ذهب الباطل ان الباطل کان ظهوقا
آگو
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
۰
جای تعجب نیست اگه رهبر معظم در مورد نابودی اسرائیل تا 25 سال دیگه سخن گفتن. ایشون تا الان هر چی گفتن درست از آب درآمده. ایشون ولی خدا هستن و از اولیای بزرگ الهی . دنیا در آینده به گوهر وجود ایشون پی خواهد برد.
علی پاسبانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
۰
لبیک یا صاحب الزمان عج، مرگ براسرائیل ، مرگ‌برامریکاشیطان بزرگ وبقیه شیاطین کوچک چه به لحاظ بزرگی وکوچکی چه با ترتیب وبدون ترتیب، ترتیب شون داده خواهدشد ان شالله
امیرمحمد اقایی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
۰
انشالله اسرائیل همین سال نابود بشه الهی امین
ب امید ازاد مردم احترام فلسطین?
destruction.ir
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
۱
تایمر نابودی اسرائیل طی 25 سال آینده، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری

http://destruction.ir/
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
۱
آقا خامنه ای نایب امام زمان تو دوران غیبت کبری هستند هر رفتاری با آقا بشه اینگار با امام زمان شده لبیک یا خامنه ای لبیک یا امام زمان بعد نابودی اسراییل توسط امام زمان به آقا خامنه ای الهام شده وعده نابودی اسرائیل در قران وتورات آمده
مسافر افلاک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
۱
ישראל צריכה להימחק מעל: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود!
علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰
۱
در پاسخ به حسین.آیه رو اشتباه نوشتی. جاالحق زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
جهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
۱
ای مردم به خدا قسم ما امام خامنه‌ای را به درستی نشناختیم کاش جانم ناقابل فدا بشه او ولی خدا خداست دستش تو دست امام زمان عج است. خدایا ما را ولایت مدار قرار بده
قالیشویی ادیب