دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 07:35

تلاش نایب قهرمان آسیا برای نجات از سقوط

تیم پرسپولیس برای آنکه مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند باید برابر پاختاکور برنده شود.
کد خبر : 378943
190092_253.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزارکننده پنجمین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.


در گروه D لیگ قهرمانان آسیا السد با هفت امتیاز در رده نخست قرار دارد و الاهلی عربستان با 6 امتیاز در رده دوم ایستاده است. پاختاکور با پنج امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته و پرسپولیس با چهار امتیاز در جایگاه چهارم است.


دو تیم پاختاکور و پرسپولیس نیاز به پیروزی در بازی امروز دارند تا در هفته آخر برای صعود امیدوارتر از قبل باشند. در دیگر بازی گروه تیم‌های السد و الاهلی برابر هم قرار می‌گیرند و تیمی که در ازبکستان برنده باشد دغدغه کمتری برای صعود نکردن خواهد داشت. 


پاختاکور در هفته پایانی باید در خانه الاهلی بازی کند و اگر سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را کسب نکند کار سختی برای راهیابی به مرحله بعدی دارد. پرسپولیس در خانه میزبان السد است و باید امشب برنده باشد تا در قامت تیمی هفت امتیازی از نماینده قطر پذیرایی کند. تساوی السد و الاهلی بهترین نتیجه برای برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و ایران است.


در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران پرسپولیس با 57 امتیاز در رده نخست قرار دارد و برای فتح جام قهرمانی سیر آسانی را پیش‌رو دارد. در لیگ برتر ازبکستان پاختاکور با 19 امتیاز رتبه اول را در اختیار دارد و تنها دریک بازی به تساوی رضایت داده است. 


برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز محمد انصاری و حسین ماهینی را غایب می‌بیند اما دیگر بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند و می‌توانند در خدمت پرسپولیس باشند. سرخ‌پوشان ایران فصل گذشته نایب قهرمان آسیا شدند و باید به مرحله بعدی صعود کنند تا حافظ اعتبار فوتبال ایران باشند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته