دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه بارفروشان:

نگرانی برای تأمین میوه نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره سرمازدگی اخیر در کشور و تأمین میوه گفت: سرمازدگی امسال همانند سال گذشته نبود و هنوز محصول جدید به بازار وارد نشده است.
کد خبر : 378900

حسن صابری در گفتگو با خبرنگار حوزه کشاورزی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا درباره وضعیت قیمت انواع صیفی و میوه با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در تأمین میوه و صیفی در بازار نداریم، چراکه بارهای موجود از زمستان سال گذشته در بازار وجود دارد؛ این در حالی است که هنوز سردرختی‌های سال جدید به بازار وارد نشده است بنابراین نگرانی برای کمبود میوه و صیفی وجود ندارد.


وی با اشاره به تأمین انواع صیفی و میوه در کشور و نبود نگرانی در تأمین آن تصریح کرد: سال گذشته میزان تولید هندوانه، پرتقال و دیگر میوه‌ها بسیار زیاد بود.


رئیس اتحادیه بارفروشان درباره سرمازدگی سردرختی‌ها توضیح داد: سرمازدگی امسال همانند سال گذشته نبوده است که ۱۷ استان را درگیر خود کند و محصولاتشان را کامل از بین ببرد.


صابری درباره میزان خسارت احتمالی به علت سرمازدگی محصولات اذعان کرد: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت سرمازدگی به سردرختی و محصولات امسال وجود ندارد؛ برخی می‌گویند محصولات مشکلی نخواهند داشت و می‌گیرند و برخی می‌گویند شاید تمام محصولات به علت سرمازدگی از بین برود.


انتهای پیام/4092/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته