دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 21:30
دکتر ولایتی:

دانشگاه آزاد دوره و گرایش‌های فوق‌تخصصی پزشکی را موردتوجه قراردهد

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشته پزشکی، دوره‌های فوق تخصصی و گرایش‌های فوق تخصصی را مورد توجه قرار دهد.
کد خبر : 378710
_MID3451.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنا، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی امروز 14 اردیبهشت ماه برگزار شد.
دکتر ولایتی در این جلسه، حلول ماه مبارك رمضان را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از دو میلیون دانشجو، دانش‌آموز، استاد و کارمند در واحدهای دانشگاهی و مدارس سما دارد و می‌توان گفت همه مردم ایران به نوعی به دانشگاه آزاد اسلامی متصل هستند.
وی افزود: بحمدالله با عنایت مقام معظم رهبری ریل‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرده است و امروز دغدغه مدیران این دانشگاه درست اداره کردن دانشگاه به لحاظ علمی، اسلامی و عقیدتی و تربیت دانشجویانی با این ویژگی‌هاست.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص سیل اخیر و نقش دانشگاه آزاد در امدادرسانی به مردم سیل‌زده گفت: از دکتر طهرانچی، معاونان و مسئولان دانشگاه تشکر می‌کنم که جلوه بسیار مطلوبی از دانشگاه را نسبت به گذشته عرضه کردند. آنچه در عقبه دانشگاه می‌گذرد، باید به قدری برجسته باشد تا بتواند چهره دانشگاه و تلقی مردم را از دانشگاه عوض کند که تاکنون این اتفاق افتاده است و جای تشکر دارد.
رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار ارتقای سطح علمی و آموزشی این دانشگاه شد و خاطرنشان کرد: به دنبال این باشید كه کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس مهارتی آن(سما) افزایش و ارتقا یابد كه در آن صورت اقبال مردمی به این دانشگاه نیز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی برخوردار است و باید در رشته پزشکی دوره‌های فوق تخصصی و گرایش‌های فوق تخصصی را مورد توجه قرار دهد.
دکتر ولایتی، ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در برخورداری از اساتید برجسته علمی و متعهد اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی از استادان متدین بسیاری برخوردار است و لذا امیدواریم که از سال تحصیلی پیش‌رو، جلوه دانشگاه آزاد اسلامی، جلوه اسلامی باشد.
وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی و همه اساتید این دانشگاه باید به تزکیه و تهذیب نفس که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان بر آن تأکید کردند، توجه داشته باشند. در این مسیر باید دست به دست هم داد و نگران برخی جوسازی‌ها در فضای مجازی نبود.
در ادامه این جلسه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی در مورد بررسی كارشناسی چگونگی تعیین شهریه سال آینده تحصیلی و افزایش حقوق كاركنان ارائه كرد.
وی به برگزاری جلسه با صنعتگران کاشی و سرامیک میبد در واحد یزد اظهار كرد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد به‌زودی به دانشگاه جوار صنعت تبدیل شود.


انتهای پیام/4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته