دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاریخ اکران پروژه فوق محرمانه کریستوفر نولان اعلام شد

کریستوفر نولان سازنده «بین ستاره‌ای» و «شوالیه تاریکی» فیلم تازه خود را در آخرین روز تیرماه 96 به روی پرده خواهد فرستاد، اما هنوز معلوم نشده این فیلم درباره چیست و عوامل و زمان تولید آن نیز مشخص نشده‌اند.
کد خبر : 37871

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم بعدی کریستوفر نولان مانند فیلم قبلی او محصول استودیو برادران وارنر خواهد بود و این فیلم در تاریخ 21 ژوئیه 2017 (30 تیر 96) به روی پرده خواهد رفت.


به گزارش هالیوود ریپورتر، تمام جزئیات مربوط به فیلم بعدی کریستوفر نولان فوق محرمانه خواهد ماند و قرار نیست هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن به بیرون درز کند. تنها اطلاعات مربوط به این فیلم، تاریخ اکران فیلم است که استودیو برادران وارنر روز گذشته آن را اعلام کرده است.


به این ترتیب فیلم فوق محرمانه کریستوفر نولان در تابستان 2017 و در فصل پرفروش‌ها همزمان با «کوک کامل 3» استودیو یونیورسال، یک هفته پس از فیلم بعدی مجموعه «سیاره میمون‌ها»ی استودیو فاکس و یک هفته پیش از «مرد عنکبوتی» هنوز بدون عنوان سونی و مارول بر پرده سالن‌های سینما خواهد تابید.


سال گذشته «بین ستاره‌ای» این کارگردان انگلیسی از محل گیشه‌های سینما در سراسر جهان 675 میلیون دلار فروش داشت. پخش این فیلم در ایالات متحده بر عهده پارامونت و در خارج از آن کشور در دست برادران وارنربود. نولان برای برادران وارنر سه‌گانه «شوالیه تاریکی» را ساخته است. این فیلم‌ساز 45 ساله متولد لندن همچنین به‌عنوان مدیر تولید «بتمن علیه سوپرمن: سپیده‌دم عدالت» به کارگردانی زک اسنایدر که بهار آینده اکران خواهد گرفت، با آن استودیو همکاری کرده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته