دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 20:47
دکتر ولایتی:

مجاهدت‌های شهید طهرانی‌مقدم توشه‌ای عظیم برای مادرش خواهد بود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پی درگذشت والده شهیدان طهرانی‌مقدم تاکید کرد: مجاهدت‌های شهید طهرانی‌مقدم توشه‌ای عظیم برای مادرش خواهد بود.
کد خبر : 378707
112.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی، در پیامی درگذشت سرکار خانم فاطمه داوود دخت جلیلی والده مکرمه شهیدان عزیز و گرانقدر علی و حسن طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحومه مغفوره فاطمه داوود دخت جلیلی، والده مکرمه شهیدان گرانقدر، سرداران سرافراز اسلام و عرصه عزت و سربلندی ایران اسلامی، علی و حسن طهرانی‌مقدم موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.


در ادامه این پیام تاکید شده است: آن بانوی بزرگوار، بر مدار الگوی فاطمی(س)، برای تربیت فرزندان صالحی همچون شهید حسن طهرانی‌مقدم که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی در عرصه صنایع دفاعی کشور، عمر خود را سپری و با خون سرخ خویش، خط ایثار، شهادت و عزتمندی ایران اسلامی را رقم زده‌اند تلاش و مجاهدت نمود و این جهاد، توشه‌ای عظیم در درگاه الهی برای آن بانوی مؤمنه خواهد بود.


در پایان پیام مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل آمده است: این جانب این مصیبت را به خانواده سربلند ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/4122/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته