دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 19:34

تاج: به آينده تيم ملى جوانان اميدوارم

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به آينده تيم ملى جوانان اميدوارم.
کد خبر : 378698
9774_884.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسيون فوتبال، مهدى تاج در زمين شماره يک مركز ملى فوتبال با حضور در جمع شاگردان سيروس موسوى خطاب به ملى‌پوشان جوان فوتبال ايران گفت:شما بايد به خودتان بباليد، چراكه برگزيدگان فوتبال كشور هستيد و آينده درخشانى پيش‌رو داريد. خوشحالم كه كادر فنى خوب، جوان، پرتلاش و با انگيزه‌اى با حضور پورموسوى، عقيلى، بختيارى‌زاده و فراز فاطمى در اين‌جا شكل گرفته است. پورموسوى پيشينه و سابقه مشخص و روشنى دارد و اميدوارم در اين تيم هم موفق باشد.


رئیس فدراسيون فوتبال اضافه كرد: من به اين تيم خيلى اميدوارم و گزارش‌هاى بسيار خوبى از تيم جوانان دريافت مى‌كنم. اميدوارم در مسيرى كه پيش‌روى شماست موفق و سربلند باشيد.


در ادامه سيروس پورموسوى سرمربى تيم ملى جوانان با قدردانى از رئیس فدراسيون فوتبال گفت: حضور جناب‌عالى موجب مى‌شود كه ما احساس مسئوليت بيشترى داشته باشيم و بدانيم كه كار مهمى در پيش داريم. از حمايت و همكارى فدراسيون فوتبال كمال تشكر را دارم.


همچنين فراز فاطمى، مدير تيم ملى جوانان اظهار کرد: شرايط و امكانات مركز ملى فوتبال با گذشته قابل قياس نيست. امكانات اين مركز در حد كمپ‌هاى بين‌المللى است و اين بسيار ارزشمند است. بايد از مجموعه فدراسيون و همه كسانى كه در ايجاد اين امكانات تأثيرگذار بودند؛ قدردانى كرد.


انتهای پیام/4122/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته