دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 16:46
مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت:

2260 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور افزوده می‌شود

مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت از خرید 2660 آمبولانس جدید در قالب چند قرارداد خرید جداگانه خبر داد.
کد خبر : 37867

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر مصطفی پریدار در دهمین همایش مدیران کل پشتیبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: خرید 660 دستگاه آمبولانس مربوط به قرارداد قبلی در سال 93 بوده است که بیش از 100 دستگاه آن بین دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع شده است و مابقی آن تا پایان مهرماه توزیع خواهد شد.


مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت، همچنین از خرید 2 هزار آمبولانس جدید دیگر در قالب چند قرارداد جداگانه خبر داد و گفت : اولین محموله آمبولانس‌های خریداری شده بر حسب زمان‌بندی از اواخر مهر و اوایل آبان ماه وارد کشور می‌شوند و به ناوگان اورژانس افزوده خواهد شد.


وی گفت: قرارداد خرید 800 دستگاه آمبولانس با طرف خارجی و 100 دستگاه در قالب 2قرارداد جداگانه از ایران خودرو دیزل (به دلیل متفاوت بودن امکانات آمبولانس) و 300 دستگاه آمبولانس نیز از طریق مناطق آزاد تجاری خریداری شده است.


پریدار گفت: تا پایان سال 95 تمام 2660 دستگاه آمبولانس خریداری شده بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع خواهد شد.


وی افزود: با خرید آمبولانس‌های جدید به ناوگان اورژانس کشور شاهد تحول در اورژانس‌های بین جاده‌ای، شهری و حتی بسیاری از مناطق روستایی که مشکل تامین آمبولانس داشتند، خواهیم بود.


مدیرکل خدمات پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت، تاکید کرد: با این وجود، ناوگان فرسوده آمبولانس‌های اورژانس نیاز به ترمیم، اصلاح و بهسازی بیشتری دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته