دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 09:55
دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء:

پیروزی‌های مقاومت، سعودی‌ها را به دست‌بوسی عراقی‌ها مجبور کرد

دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء گفت: پیروزی‌های مقاومت، سعودی‌ها را مجبور کرد برای دست‌بوسی به عراق بیایند.
کد خبر : 378468

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، شیخ «اکرم الکعبی» با بیان دستاوردهای مقاومت، آن را پشتوانه‌ای برای تضمین عزت و امنیت ملت عراق توصیف کرد.


وی گفت: «به‌عنوان نمونه، عربستان هیئتی را به عراق اعزام می‌کند که در تاریخ دو کشور بی‌سابقه است. سعودی‌ها حتی زمانی که رابطه بسیار قوی با صدام داشتند، چنین رفتاری نکرده بودند».


دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء افزود: «ضروری است که جامعه به این موضوع مهم توجه کند که آنچه عربستان سعودی را مجبور کرد به این واقعیت تن بدهد، پیروزی‌هایی است که محقق شد و عربستان را به پذیرش واقعیت واداشت». 


اکرم الکعبی ادامه داد: «عراق با شکست دادن بزرگ‌ترین سازمان تروریستی (داعش) که از حمایت آمریکا، انگلیس، دشمن صهیونیستی و کشورهای عربی برخوردار بود، در واقع پروژه بزرگ آنها را ناکام گذاشت».


وی تصریح کرد: «آنها وقتی نتوانستند دست عراق را به زمین بزنند، اینک برای دست‌بوسی به عراق می‌آیند. این دستاوردها بود که عربستان را به تعظیم در برابر عراق مجبور کرد و دیگران را نیز مجبور می‌کند».


فرمانده برجسته بسیج مردمی عراق با توصیه به ملت و سیاستمداران این کشور برای محافظت از عوامل قدرت خود، تأکید کرد: «دشمن درصدد است که این عوامل قدرت را از جامعه منفک کند؛ به‌عنوان نمونه، از سویی خدماتی را عرضه می‌کند و از سوی دیگر حشدالشعبی را هدف حملات تبلیغاتی قرار می‌دهد تا مردم را از آن جدا کند».


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته