دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 15:00
فروغی:

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش آموزش عالی و تربیت متخصصان مورد نیاز کشور بی‌بدیل است

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش آموزش عالی و تربیت متخصصین مورد نیاز کشور بی‌بدیل است و با توجه به این موضوع منابع و ظرفیت‌های واحدهای دانشگاه آزاد، سرمایه‌ای ملی است و باید با مدیریت صحیح موجبات رشد هرچه بیشتر و بالندگی دانشگاه را فراهم ساخت.
کد خبر : 37838

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمدعلی فروغی در نخستین جلسه شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد استان اصفهان با تاکید بر ضرورت امکان دسترسی آسان واحدهای دانشگاهی به شورا و ارتباط مستمر میان واحدها و شورای تخصصی اداری و مالی اظهار کرد: باید از زحمات شورای تخصصی مالی و اداری به ویژه در امر تحلیل و بررسی‌های مالی واحدهای دانشگاهی قدردانی و از ابتکار عمل سلیمانی در طراحی نرم‌افزار مربوط به تحلیل وضعیت مالی واحدها قدردانی کرد.


رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان اصفهان نیز با تشکر از اهتمام معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاهی استان در توجه به جلسات شورا گفت: توجه به تحقق اهداف و رسالت‌های دانشگاه به‌ویژه در فعالیت‌های دانش‌بنیان و تمرکز بر درآمدهای غیرشهریه‌ای از برنامه‌های شورای تخصصی اداری و مالی استان اصفهان است.


سید حمیدرضا میرطاوسی با توجه به اهمیت نقش پایش و نظارت در عملکرد صحیح مالی واحدهای دانشگاهی افزود: پیشگیری از هرگونه انحراف از ردیف‌های بودجه سالانه واحدها و جلوگیری از هرگونه انحراف، ریخت و پاش و خطا در هزینه‌کرد منابع مالی از رسالت جدی معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاهی است.


معاون اداری و مالی واحد شهرضا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک کارگاه‌های تخصصی برای ارتقاء سطح آموزشی معاونان اداری و مالی و مدیران مالی واحدهای دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.


همچنین معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحد اصفهان(خوراسگان) نیز درباره ضرورت دقت واحدها در تنظیم و طراحی سازمان کار پیشنهادی خود عنوان کرد: نحوه سازماندهی واحدها و مراکز دانشگاهی و توجه به سیاست‌های بالادستی دانشگاه در این ‌باره با توجه به بخشنامه‌های جدید باید مدنظر باشد.


محمدعلی نادی عنوان کرد: توجه به مدیریت منابع مالی واحدهای دانشگاهی به ویژه هزینه‌های جاری و ضرورت توجه به درآمدزایی از طریق فعالیت‌های دانش‌بنیان راهبرد جدی دانشگاه آزاد اسلامی است که باید با برنامه‌ریزی و حمایت از ایده‌های علمی جدید به مرحله عملیاتی برسد.


در این جلسه سه کمیسیون تخصصی شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان شامل: کمیته تخصصی اصلاح سنوات، کمیته تخصصی خدمات رفاهی و شغلی کارکنان و کمیته تخصصی تخلفات اداری تشکیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته