دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1398 - 07:42
کریم به آنا خبر داد:

بازدید نامحسوس از اغذیه‌فروشی‌ها در طرح رمضانی تعزیرات

مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی از بازدید نامحسوس نیروهای سازمان تعزیرات از اصناف و اغذیه‌فروشی‌ها قبل از ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر : 378264
370.jpg

حمیدرضا کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از برگزاری طرح‌های مشترک سازمان تعزیرات با نیروی انتظامی و مسئولان بهداشت برای نظارت بر بازار و اصناف در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همواره با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان برخی از سودجویان اقدام به گران‌فروشی اقلام خوراکی مانند شیرینی، خرما، زولبیا و بامیه می‌کنند که ما در سازمان تعزیرات اقدامات نظارتی خود را مانند سنوات گذشته انجام خواهیم داد و با متخلفان احتمالی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.


مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی با بیان اینکه در سطح شهر مشهد دو تیم سیار از اصناف و تولیدکنندگان مواد غذایی بازدید خواهند کرد، ادامه داد: نیروهای دیگر ما نیز در کل استان خراسان رضوی به‌صورت نامحسوس فعال خواهند بود تا با متخلفان احتمالی برخورد کنند.


وی اظهار کرد: در حوزه گران‌فروشی زمانی می‌توانیم وارد عمل شویم که اتحادیه‌ها قیمت اقلام را اعلام کرده باشند و ما از ستاد تنظیم بازار و اتحادیه‌ها می‌خواهیم تا قبل از ماه مبارک رمضان قیمت اقلامی را که تا به امروز اعلام نکرده‌اند، اعلام کنند تا دست سازمان تعزیرات در برخورد با گران‌فروشی‌های احتمالی باز باشد.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته