دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 21:40

جلسه دبيران مناطق شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه دبيران مناطق شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی امام صادق(ع) واحد شوشتر برگزار شد.
کد خبر : 378139
8b07c474-2eb0-4158-8e42-bd5fea3a16e8.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شوشتر، اين جلسه عصر امروز با موضوع راهکارها، راهبردها و سیاست‌های کلان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 برنامه‌ريزی و برگزار شد.
در ابتدای اين نشست، حجت‌الاسلام موسی شهریاری رئیس شورای فرهنگی و دانشجویی استان خوزستان با تأکید بر تلاش برای جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های قرآنی گفت: باید در قالب کانون‌های دانشجویی مؤذنان، حافظان و قاریان را جذب و به سمت‌و‌سوی صحیح و مشخص هدایت کنیم.



وی افزود: باید بسترهای لازم جهت جذب قشر خاکستری جامعه و دانشجویان و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را مدنظر داشت و برای ترویج فرهنگ تدبر در قرآن و علوم و معارف قرآنی و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور صاحب‌نظران و غنی بخشیدن به مسابقات قرآن و عترت از نظر محتوایی و استفاده از شبکه‌های مجازی در راستای ترویج معارف قرآنی در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشت.
در ادامه جلسه همچنین حجت الاسلام رستمی مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه راهبردها و سیاست‌های ‌کلان دانشگاه آزاد اسلامی در مباحث قرآنی دانشگاه‌ها و پاسخ به نیازهای جامعه سخنان مبسوطی ایراد کرد.
در ادامه اعضای جلسه ضمن بیان دیدگاه‌های خود و راهکارهای عملی به تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته