دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 14:58
علیزاده خبر داد:

راه‌اندازی رشته‌های دکتری تخصصی آموزش زبان و فقه و مبانی حقوق اسلامی در واحد تربت حیدریه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه از راه‌اندازی رشته‌های دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر : 37800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدعلی علیزاده با حضور در جلسات دفاع پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و بازدید از امکانات سالن‌های دفاع، فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تحصیلات تکمیلی را ارائه کرد و گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی جزو سیاست‌های اهم دانشگاه آزاد اسلامی است و شرایط نسل جوان به بخش تحصیلات تکمیلی کشیده شده است. جامعه هم باید با برنامه‌ریزی به نیازهای آنان پاسخگو باشد.


وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی و گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه تاکنون 17 رشته در مقطع کارشناسی ارشد نیز با مجوز وزرات علوم تحقیقات و فناوری ایجاد و گسترش سایر رشته کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد در دست پیگیری است .


این مسئول اظهار کرد: برای کیفیت بخشی به آموزش و ترمیم هرم هیات علمی در سال گذشته تعداد 10 تن از اعضای هیات علمی واحد بورسیه شده و هیات علمی مورد نیاز نیز از طریق سامانه جذب دانشگاه آزاد اسلامی تامین می شود.


علیزاده با توجه به راه‌اندازی نخستین شرکت دانش‌بنیان استان‌های خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی مرکز رشد علوم انسانی در دستور کار دانشگاه قرار گرفته و تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.


سرپرست دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه با توجه به افتتاح کتابخانه تخصصی استاندارد با 50هزار جلد کتاب در مجتمع فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: کتاب‌های تخصصی و منابع علمی مورد نیاز دانشجویان تامین شده و همه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه به روز و از استانداردهای لازم برخوردار است و نیز توسعه و ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی و فناوری اطلاعات در دست اقدام است.


وی تصریح کرد: خوابگاه دخترانه فاطمة الزهرا(س) با گنجایش 800 دانشجو بهسازی و نماکاری شد و از امکانات رفاهی از قبیل سالن بدنسازی، سالن نمایش فیلم، نمازخانه، اینترنت و ... بهره مند است و برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی امکانات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته