دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 15:33
حجت‌الاسلام تقوی:

توهم توطئه ابزاری برای تحقیرکردن نیروهای ارزشی بود

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توهم توطئه را ابزاری در دست دشمن برای تحقیرکردن نیروهای ارزشی و پیشبرد اهداف شوم آنان دانست.
کد خبر : 377988
image_2019_4_29-20_36_22_571_ykV.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی تقوی صبح امروز با حضور در اردوی زیارتی-سیاحتی فعالان فرهنگی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در قم با ابراز خرسندی از حضور در این جمع صمیمی گفت: همواره شکرگزار پروردگار به سبب حضور به‌عنوان مبلغ دینی در دانشگاه و فعالیت در محیطی که به نوعی گمشده وجود خود را در آن یافتم، بوده‌ام؛ چراکه محیط دانشگاه و کار با جوانان، محیطی بسیار متفاوت برای فعالیت فرهنگی و مبلغان دینی است.


وی با بیان اینکه فعالان عرصه فرهنگی، خط مقدم مواجهه با تهاجم فرهنگی و جنگ سرد هستند، اظهار کرد: جنگ سرد به‌مراتب بسیار سخت‌تر، پیچیده‌تر، زمان‌بر و هزینه‌بر از جنگ گرم است و دشمنان ما به‌خوبی دریافته‌اند که بهترین راه مقابله با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فتح کشورها جنگ بدون خونریزی سرد است.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه هجمه‌های دشمن در جنگ نرم، شرایط پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند، تشریح کرد: در جنگ گرم دشمن، سلاح، مواضع او، آسیب‌های جنگی کاملاً مشخص است و به همین دلیل راحت‌تر و سریع‌تر افراد عکس‌العمل نشان داده و به مقابله می‌پردازند در حالی که در جنگ سرد دشمن ناشناس، مکان جنگ نامعلوم، زمان جنگ هر لحظه، روش و ابزارهای مختلف، آسیب‌ها غیرفیزیکی و غیرملموس و به‌تدریجی است و از این رو حساسیت و توجه افراد کمتر بوده و دیرتر اقدام به مواجهه با آن می‌کنند.


تقوی با بیان اینکه باید در این مبارزه و برخورد با فشارهای بیرونی چه بایدکرد، یادآور شد: باید ابتدا با شناخت و تجهیز داشته‌های خود، آمادگی درونی برای مقابله با افکار دشمن پیدا کنیم و سپس به مقابله بپردازیم که این کار توسط فعالان فرهنگی باید صورت پذیرد.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شرایط کنونی وضعیت جهان در مقایسه با ایران اسلامی را مشابه با جنگ احزاب در صدر اسلام برشمرد و اظهار کرد: چیزی که در آن شرایط سخت سبب پیروزی سپاه اسلام شد، ایمان واقعی به خدا بود درست مانند شرایط جنگ تحمیلی، دوران مبارزات با رژیم ستم‌شاهی، مبارزات سپاه اسلام در سوریه و لبنان.


وی با یادآوری موضوع توهم توطئه که برای تحقیرکردن نیروهای ارزشی و مخلص زده شد، تصریح کرد: در همان زمان مقام معظم رهبری با درک وضعیت موجود، تمام اصطلاحات جنگ گرم را در جنگ سرد به کار بردند و با کلماتی نظیر تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ فرهنگی برای آگاهی تمام اقشار کشور هشدار دادند.


تقوی با تأکید بر اینکه داشتن اعتقاد و اعتماد قلبی به پروردگار، رمز پیروزی است، خاطرنشان کرد: این سنت الهی است و سنت الهی تخلف‌پذیر نیست.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته