دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 12:27
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین در پایانه مرزی مهران

رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان ایلام و حضور در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی اربعین در پایانه مرزی مهران از راه‌اندازی قرارگاه ترافیکی قبل از ایام اربعین حسینی در مهران خبر داد.
کد خبر : 37790

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: بازدید امروز در راستای پیش بینی تمهیدات ترافیکی در اربعین حسینی و سهولت در حمل و نقل زائران در معابر درون شهری و برون شهری انجام گرفت.


وی ادامه داد: در این بازدید در خصوص تاکتیک‌های مناسب برای کاهش مشکلات ترافیکی، راه‌های دسترسی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه ایام اربعین بحث و دستورات لازم صادر شد.


رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: قرارگاه ترافیکی ویژه اربعین قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور نیروهای کمکی در مهران مستقر و راه‌اندازی خواهد شد.


سردار مهری ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیروهای کمکی از ناجا در قالب تیم‌های پیاده خودرویی و موتوری برای پوشش محورهای مواصلاتی در زمان مقرر به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام خواهند شد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی گفت: تا ساعاتی دیگر نشستی به همین منظور با حضور سردار اشتری، فرمانده ناجا، در پایانه مرزی مهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته