دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 11:06
حجت‌الاسلام یوسفی‌فر مطرح کرد:

بهره‌گیری از تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری برای عبور از مشکلات

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در زمان کنونی باید از تفکرات و اندیشه‌های استاد مطهری برای عبور از مشکلات بهره برد.
کد خبر : 377792
_MG_3088.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، حجت‌الاسلام حسین یوسفی‌فر صبح امروز در مراسم پاسداشت مقام شامخ معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان که با حضور هیئت رئیسه و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبیین اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شهید مطهری، وی را نظریه‌پردازی کم‌نظیر دانست.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی افزود: کتب شهید مطهری باید چراغ راه استادان دانشگاه باشد و در زمان کنونی از تفکرات و اندیشه‌های استاد مطهری برای عبور از مشکلات بهره برد.


محمدرضا محمدزاده‌رهنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان هم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد اندیشه شهید مرتضی مطهری بر پیروی از راه این شهید والامقام در تمام مراحل زندگی تأکید کرد و گفت: تمام استادان باید مکتب فکری شهید مطهری را سرلوحه کار خود قرار دهند و اندیشه‌‌های وی را به دانشجویان انتقال دهند.


در ادامه استادان واحد شیروان به بیان نظر و دیدگاه‌های خود درباره روز معلم پرداختند و در پایان به رسم یادبود از تمام استادان قدردانی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته