دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 20:51
جوانمرد:

اختیارات بیشتری به شورای ورزش استانی دانشگاه آزاد داده می‌شود

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: با تشکیل شورای ورزش استانی برای تعامل با سازمان ورزش و جوانان به واحدهای دانشگاهی اختیار بیشتری داده می‌شود.
کد خبر : 377779
دیدار دکتر کلانتری و رئیس واحد کرج.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، کمال جوانمرد در حاشیه بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در دیدار با رئیس این دانشگاه علاوه بر قدردانی از تلاش‌های مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حیطه ورزش با بیان موقعیتی که این دانشگاه در کرج دارد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک برند مطرح در جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با توانمندی‌های بسیاری که در حوزه ورزش و تربیت بدنی دارد، بستر مناسبی برای درآمدزایی این برند در حوزه ورزش فراهم آورده است.


سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با تشکیل شورای ورزش استانی، اختیاراتی درباره تعامل با سازمان ورزش و جوانان استان، به واحدهای دانشگاهی تفویض خواهد شد که بخشنامه‌های آن در دست تدوین است.


محمدحسن برهانی‌فر نیز در این دیدار اظهار کرد: این واحد دانشگاهی برای مشارکت در تمام طرح‌های ورزشی درآمدزا آمادگی دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان اینکه طرح‌های فراوان درآمدزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج وجود دارد، گفت: برخی مشکلات اداری و قانونی در زمینه اجرای این طرح‌ها است که برای برطرف کردن این محدودیت‌ها باید بخشنامه و آیین‌نامه‌های تکمیلی صادر شود.


وی افزود: این واحد دانشگاهی با استفاده از امکانات مناسبی مانند زمین چمن، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و زمین‌های روباز چندمنظوره، فرصت‌های بسیاری برای جذب و عملی‌ کردن طرح‌های درآمدزایی ورزشی دارد و در این راستا به حمایت معنوی مسئولان در اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه برای عملی شدن این طرح ها نیاز دارد.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته