دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خودروسازان فرانسوی به ایران می‌آیند

دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو از ورود هیاتی جدید از خودروسازان فرانسوی طی روزهای آینده به ایران خبر داد و گفت: نمایندگانی از شرکت‌های بزرگ سازندگان قطعات خودرو فرانسه نیز در میان این هیات حضور دارند.
کد خبر : 37773

ساسان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با تاکید بر اینکه ظرفیت صنعت خودرو در کشور بسیار بالاست، افزود: طی ماه‌های گذشته هیات‌های تجاری مختلفی به ایران سفر کردند که در میان آنها نمایندگانی نیز از خودروسازان برتر دنیا حضور داشتند و در دیدارها بارها درباره علاقه‌مندی خود برای سرمایه‌گذاری در ایران صحبت کردند.


قربانی اعلام کرد: هیات تجاری فرانسوی نیز که هفته آینده به تهران می آیند،‌ درباره سرمایه‌گذاری در حوزه خودروسازی ایران پیشنهادهایی را مطرح خواهند کرد.


وی با استقبال از حضور شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران گفت: تحریم‌ها علیه ایران طی چند سال اخیر به‌ شدت صنعت خودروسازی کشور را با چالش مواجه کرد، ولی با رفع آنها می‌توان به انتقال دانش و فن‌آوری تولید خودروهای روز دنیا به ایران فکر کرد. همچنین زمینه تولید خودروهای با کیفیت در کشور فراهم می‌شود.


دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو همچنین تاکید کرد: برداشته شدن تحریم‌ها و حضور شرکت‌های بزرگ خودروسازی در کشور می‌تواند از واردات خودروهای چینی بی‌کیفیت به داخل کشور نیز جلوگیری کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته