دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 16:15
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل:

سپاه پاسداران در صف مقدم استکبارستیزی قرار دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف مقدم استکبارستیزی قرار دارد و بر همین اساس همواره مورد هجمه‌های مختلف بوده است.
کد خبر : 377715
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، محفل شعر سپاه، استکبارستیزی و مهدویت با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل و با حضور شعرای برجسته منطقه سیستان ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در ابتدای این مراسم اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف مقدم استکبارستیزی قرار دارد و بر همین اساس همواره از لحظه راه‌اندازی تاکنون مورد هجمه‌های مختلف بوده است.


محمد عمرانی افزود: مبارزه با مستکبران و آماده‌سازی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمن را به قدری ترسانده است که دست به هر عملی می‌زند تا جلوی فرزندان و پاسدارن این نظام و انقلاب را بگیرد.


وی تأکید کرد: این هجمه‌ها علیه این نهاد انقلابی و مردمی هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان عالم وارد نمی‌کند و این نیروی الهی با حمایت همه‌جانبه مردم در مسیر خود با قدرت بیشتری قدم برمی‌دارد.  


به گزارش آنا، در این محفل شاعران مطرح منطقه سیستان اشعاری را که با مضمون سپاه، استکبارستیزی و مهدویت سروده بودند، ارائه کردند و در پایان این محفل شعر از شعرای حاضر در این محفل توسط مسئولان تجلیل شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته