دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 12:22
پلیس فتا خبر داد

دستگیری مدیران آرایشگاه زنانه به خاطر انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام

پلیس فتا استان گیلان مدیر دو آرایشگاه زنانه که تصاویر خصوصی مدل‌های خود را برای تبلیغ در اینستاگرام منتشر می‌کردند، شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر : 37770

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ «ایرج محمدخانی» رئیس پلیس فتا گیلان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، پروفایل‌هایی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی کردند که گردانندگان آنها مبادرت به انتشار تصاویر خصوصی مدل‌های خود می‌کردند.


رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، گردانندگان پروفایل‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی موبایلی که به ترتیب زنی 34 و 23 ساله مدیر آرایشگاه زنانه و اهل رشت بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.


سرهنگ محمدخانی اضافه کرد: متهمان با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود و اینکه با انگیزه تبلیغات و جذب مشتری در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مدل‌های خود می‌کردند، اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.


این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته