دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 08:00
لیگ برتر فوتبال؛

آزمون آسان مجیدی برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال تهران دیداری آسان برابر استقلال خوزستان پیش‌رو دارد.
کد خبر : 377683
2966034.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


در حالی که روی کاغذ این دیدار، نبردی آسان برای آبی‌پوشان به‌شمار می‌رود اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده باعث شده تا استقلال با شرایط روحی مناسب وارد این مسابقه نشود. پس از شکست روز شنبه برابر پدیده در مشهد، مدیرعامل باشگاه استقلال که قهرمانی را از دست رفته می‌دید، تصمیم به اخراج وینفرد شفر گرفت، البته این مربی ‌آلمانی تعلیق شد و حکم اخراج برای او صادر نشد.


با جدایی شفر، فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال تا پایان فصل شد و امروز نخستین تجربه سرمربیگری مجیدی برای آبی‌های خوزستان رقم می‌خورد. استقلال که امیدوار به نایب قهرمانی در لیگ هجدهم است به مصاف حریفی می‌رود که سقوطش به لیگ دسته اول فوتبال قطعی به‌نظر می‌رسد و تنها برای اعاده حیثیت به میدان می‌آید.


استقلال با 50 امتیاز به‌دنبال پیروزی پر گل است، اگرچه در این بازی اللهیار صیادمنش، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و گادوین منشا هم به‌خاطرِ بی‌انضباطی از سوی مجیدی محروم شده است. در سمت مقابل استقلال خوزستان میثم شاه‌مکوند و وحید خشتان را در اختیار ندارد و تلاش می‌کند تا با هدایت سیدمحمد علوی نتیجه آبرومندی را بگیرد.


آبی‌های تهران این فصل تنها 10 گل خوردند و در مقابل استقلال خوزستان با 39 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را در اختیار دارد. شاگردان فرهاد مجیدی با کسب سه امتیاز دیدار امشب به امتیاز 53 می‌رسند و می‌توانند امیدوار باشند که سپاهان در خانه برابر ماشین‌سازی تبریز برنده نباشد تا بار دیگر به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.


انتهای پیام/4051/4048/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته