دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 04:45

«غرفه خوشه» نمایشگاه کتاب و میوه رضایت رهبر انقلاب

رهبر انقلاب از ویژگی‌های یکی از غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب ابراز رضایت کردند و فعالیت آن را اقدامی نو و جدی دانستند.
کد خبر : 377651
13980209_1442372.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امام و رهبری گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله خامنه‌ای بازدید چند ساعته از نمایشگاه کتاب داشتند که بزرگ‌ترین رویداد سال در حوزه نشر و کتاب محسوب می‌شود.


رهبر انقلاب در این بازدید از غرفه‌های بسیاری دیدن کردند و با مسئولان انتشارات کتاب صحبت و از آخرین محصولات آنها بازدید کردند.


یکی از این غرفه‌ها که روبروی راهروی 7 نمایشگاه کتاب و در محلی دنج قرار دارد، «انجمن خوشه» است؛ این انجمن یک نهاد مستقل مردمی بوده که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیار فعال است.


به گفته مسئولان «انجمن خوشه» کار اصلی آنها معرفی فروشگاه‌های عضو در انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.



رهبر معظم انقلاب اسلامی به غرفه این جوانان سری زدند و از آنها درباره روند کارشان پرس‌وجو کردند و در ادامه آنها هم آلبوم تصاویر و کارهایی را که برای عرضه و فروش کتاب‌های انقلابی دارند به حضرت آقا نشان می‌دهند.


آیت‌الله خامنه‌ای کار و فعالیت آنها را بسیار پسندیده و در بیانی کوتاه ولی پُرمغر می‌فرمایند: «این کار فرهنگی شما نو و جدی است؛ به کار خود ادامه دهید.»


مسئول غرفه به ما می‌گوید: همین حرف رهبری سبب شد تا آنها در کارشان استوارتر از گذشته باشند. او می‌گوید به رهبری عرض کردیم که مشکلاتی هم داریم و اوضاع کتاب‌فروشی‌ها اصلاً خوب نیست و آیت‌الله خامنه‌ای هم به وزیر ارشاد برای حل مشکلات مطالبی را عنوان کردند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته