دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 13:10
دادستان کل کشور:

پر کردن زندان‌ها از افراد معتاد راه درستی نیست

دادستان کل کشور گفت: پر کردن زندان‌ها از افراد معتاد راه درستی نیست زیرا آنها می‌توانند حتی در داخل زندان راه‌هایی را برای تأمین مواد مخدر خود تأمین کنند.
کد خبر : 377616

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی و قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدجعفر منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های سراسر کشور  گفت: اگر فکر می‌کنید با زندانی کردن افراد راه را برای اعمال جرم توسط آنها سد می‌کنید، اشتباه است اما این به آن معنا نیست که افراد مجرم کیفر نشوند و مجازات برای آنها حذف شود بلکه باید در کنار اعمال جرم، آسیب‌شناسی کنیم تا با کاهش اعتیاد روبه‌رو شویم.


وی خاطرنشان کرد: پر کردن زندان‌ها از افراد معتاد راه درستی نیست زیرا آنها می‌توانند حتی در داخل زندان راه‌هایی را برای تأمین مواد مخدر خود تأمین کنند.


دادستان کشور اظهار کرد: به همین دلیل در همین نشست از برادران خواستم مطالعات علمی در این خصوص داشته باشند و راه‌های دیگر برای مبارزه با مواد مخدر پیدا کنند.


منتظری تصریح کرد: جرم و مجازات باید با هم سنجیده و در چارچوب قانون برای آن مصلحت‌اندیشی شود و این در چارچوب مقررات دستگاه قضاء انجام می‌شود.


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته