دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 09:56
رئیس دانشگاه آزاد ساری:

بیاینه گام دوم انقلاب با تحقیق و پژوهش گره‌گشای مسائل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به شرط تحقیق و پژوهش می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل جامعه باشد و رسالت آن بر عهده جوانان است.
کد خبر : 377516
photo_2019-04-29_21-12-42.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان عصر روز گذشته در  جلسه استانی معاونان فرهنگی و دانشجویی و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با موضوع مأموریت‌های نسل جوان برای گام دوم انقلاب (بیانیه کوثری) که با حضور جمعی از مسئولان استانی این دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، اظهار کرد: تولید محتوا در زمینه فرهنگی وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده و جامعه ما در بعد فرهنگی از فرهنگ ایرانی اسلامی نشئت گرفته است.


جلسه استانی معاونان فرهنگی و دانشجویی و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی آزاد استان مازندران

وی افزود: می‌توان فعالیت جامعه دانشگاهی را در ارتقای فرهنگ اسلامی بین جوانان ارزیابی و با مستند‌سازی آن کیفیت تحقیقات علمی را تقویت کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بیانه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده پایان‌ناپذیر و ماندگار در تاریخ خواهد ماند، عنوان کرد: دانشگاه و حوزه برترین نهاد پژوهشی هستند و این بیانیه هم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل جامعه باشد و این مستلزم تحقیق و پژوهش است که رسالت آن را جوانانی به‌ عهده دارند که در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند.


منصوریان برجسته‌ترین حرکت دانشگاه آزاد اسلامی را حرکت در مسیر اجتماعی دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک گفتمان تبدیل شود و با ایجاد کرسی آزاد‌اندیشی و تریبون آزاد برای هفت گام انقلاب جدای از برگزاری همایش ملی باید در دانشگاه‌ها ترویج شود.


ابراهیمیان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

در ادامه حجت‌الاسلام سید‌حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خوشبختی، تحمل سختی‌ها، درک معنای آرامش، تلقی‌کردن بلاهای زندگی برای تقرب به خدا و راحت گرفتن زندگی را برای سعادت ضروری دانست و اظهار کرد: با رعایت این موارد خوشبختی در یک قدمی  خواهد بود.


ابراهیمیان اولویت فرهنگی واحدهای دانشگاهی در سال ۹۸ را پنج محور بیان کرد و گفت:  ترویج فرهنگ آراستگی و عفاف، تقویت برگزاری نمایشگاه عفاف، برگزاری جلسات آزاداندیشی، فعال‌کردن تشکل‌های استانی و ترویج نماز با تولید محتوا و برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوانی محورهایی هستند که در ارتقای فرهنگ اسلامی در دانشگاه ها نقش دارند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته