دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 12:27
امیری در گفتگو با آنا:

مجیدی توانایی معجزه در استقلال را ندارد

معاون اسبق باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی نمی‌تواند برای استقلال معجزه کند و تعلیق شفر خسارات و عقب‌ماندگی برای آبی‌پوشان به همراه دارد.
کد خبر : 377430
AG8I0111.JPG.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برکناری وینفرد شفر از تیم استقلال اگرچه با عنوان تعلیق مطرح شده ولی حضور فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی موقت گویای آن است که باشگاه استقلال قصد همکاری با این مربی آلمانی را ندارد. شفر در شرایطی از استقلال کنار گذاشته می‌شود که بخشی از مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت نکرده و تا پایان فصل آینده نیز با آبی‌پوشان قرارداد دارد.


بهرام امیری در خصوص تعلیق وینفرد شفر از سرمربیگری باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: حکم برکناری شفر صادر نشده ولی این موضوع باعث نمی‌شود که در قوانین فیفا حقی برای باشگاه استقلال ایجاد شود. پول شفر باید به طور کامل به او پرداخت شود و ای کاش مدیران باشگاه استقلال دست نگه می‌داشتند و این مربی آلمانی را پس از پایان فصل برکنار می‌کردند. شاید در آن زمان شفر حاضر می‌شد از یک‌سری حق و حقوق خود بگذرد ولی وقتی برای او حکم تعلیق زده شده و وی را سر تمرین راه نداده‌اند، بدون تردید شفر تلاش می‌کند تا تمامی مطالبات مالی‌اش را دریافت کند.


وی ادامه داد: در داستان برکناری شفر امیدوارم شاهد سوختن فرهاد مجیدی نباشیم. شرایط استقلال با شفر یا با مجیدی در جدول فرق خاصی نمی‌کند چون هیچ‌کدام از آنها قدرت آن را ندارند تا آبی‌پوشان را قهرمان لیگ برتر کنند. تنها دو بازی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده که اگر خدای نکرده استقلال با مجیدی موفق به کسب نتیجه نشود، ممکن است وجهه این مربی نزد هواداران خدشه‌دار شود.


معاون اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: حضور کامران منزوی در هیئت مدیره باشگاه استقلال خیال من را از تصمیمات عجولانه آسوده کرده بود ولی با وجود منزوی هم برکناری شفر تصمیمی غلط بود. بخشی از تدارکات باشگاه استقلال عوض نشده که اعضای هیئت مدیره اعلام کردند عزل و نصب در اختیار مدیرعامل است. فتحی برای برکناری شفر نیاز به مصوبه هیئت مدیره داشته است.


وی در خصوص هزینه‌های جدایی شفر از استقلال گفت: متأسفانه در ایران مدیران یاد گرفته‌اند که هزینه را برای نفر بعدی بگذارند و این کار عرف شده است. در سال‌های گذشته مربیان و بازیکنان خارجی زیادی بوده‌اند که از تیم‌های مختلف کنار گذاشته شدند و سپس از طریق فیفا مطالبات مالی‌شان را گرفتند. ای کاش مدیران ما در تصمیماتی که می‌گرفتند کمی دقت می‌کردند.


امیری در پایان یادآور شد: استقلال اگر بازی با پدیده را می‌برد، الان شفر محبوب‌ترین مربی بود ولی با یک باخت او را برکنار کردند. بارها شاهد این بودیم که مربیانی با 6 یا هفت باخت باز هم در سمت خود باقی ماندند. همه می‌دانیم مجیدی نمی‌تواند در هفته‌های باقی‌مانده برای استقلال معجزه کند. به‌نظرم تصمیمی که فتحی برای استقلال گرفت، خسارات و عقب‌افتادگی برای این باشگاه به همراه دارد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته