دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 17:59
مهرابی:

قزوین در بعد ملی و بین‌المللی معرفی می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین گفت: معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین‌المللی یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری قزوین است.
کد خبر : 377417
ghavin.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری قزوین، عادله مهرابی گفت: معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین‌المللی یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری است.


وی با بیان اینکه شورای پنجم و شهرداری قزوین بر توسعه صنعت گردشگری در این شهر تأکید دارند، افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد این شهر در حوزه تاریخی، فرهنگی و گردشگری، برگزاری جشنواره‌های متنوع در سطح ملی را در دستور کار قرار داده که یکی از مهم‌ترین آنها، برگزاری دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور است.


رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و عضو شورای سیاستگذاری نخستین ماراتن عکاسی کشور گفت: یکی از ابزارهای معرفی این جاذبه‌ها به مردم و توسعه صنعت گردشگری بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان است و عکاسان می‌توانند با حضور در شهر قزوین و ثبت تصاویر از بناهای تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین  بهترین مُبلغ این ظرفیت‌ها باشند.


عادله مهرابی

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری قزوین با برگزاری این جشنواره در صدد است تا جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کمتر شناخته‌شده شهر را به عکاسان معرفی کند تا آنان با استفاده از ابزارها و ظرفیتهای خود، جذابیت‌های این شهر مینودری را در سطح ملی و فراملی منعکس کنند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته