دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان سیستان و بلوچستان

رئیس واحد زاهدان: شورای آموزشی یک اتاق فکر است/ پژوهش در اولویت کار استادان و دانشجویان قرار بگیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شورای آموزشی را یکی از مهمترین شورا‎ها برشمرد و گفت: شورای آموزشی یک اتاق فکر است.
کد خبر : 37735

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان با تأکید بر اینکه توسعه مراکز رشد و شرکت‎های دانش‎بنیان از گروه‎های آموزشی آغاز شود، عنوان کرد: باید پژوهش و مسائل پژوهشی در اولویت کار استادان و دانشجویان قرار بگیرد.


این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست‎ها و راهبردهای آموزشی استان در این شورا تعیین می‎شود و هر تصمیمی که در شورای تخصصی اتخاذ شود برای حوزه آموزش لازم‌الاجرا است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از نظر کمی و کیفی، آموزش نیاز به مشاوره و هم‎فکری دارد، اظهار کرد: تقویم آموزشی باید با دقت تنظیم شود تا دانشجویان در مدت زمان تحصیل آرامش لازم را جهت انجام فعالیت‎های پژوهشی داشته‎باشند.


رئیس واحد زاهدان خواستار شناسایی دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از سوی حوزه‎ آموزش شد و گفت: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به دانشگاه کارآفرین است و در این راستا ترغیب دانشجویان برای انجام فعالیت‎های پژوهشی مهم و الزامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: موفقیت در رسیدن به هدف، نتیجه داشتن استادان برجسته است، باید در انتخاب استادان حق‌التدریس توجه بیشتری انجام شود و شایسته‌سالاری مدنظر باشد.


در ادامه جلسه برنامه‎های آموزشی سال جدید تحصیلی توسط اعضای شورا تدوین شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته