دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 14:45
اسفنانی به آنا خبر داد:

نظارت ویژه بر اصناف تولیدکننده زولبیا و بامیه در تهران

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اصناف تولیدکننده خرما، زولبیا و بامیه از نهم اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر : 377343
99.jpg

محمدعلی اسفنانی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آغاز طرح ویژه نظارتی بر اصناف، قنادی و اغذیه‌فروشی‌ها با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان از نهم اردیبهشت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: مانند سنوات گذشته برنامه‌های نظارتی خود بر اصناف را قبل از ماه مبارک رمضان و در طول این ماه خواهیم داشت تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.


مدیرکل تعزیرات استان تهران ادامه داد: در این طرح نظارت ویژه‌ای بر اقلام خوراکی پرمصرف مردم در ماه مبارک رمضان مانند شکر، قند، خرما، زولبیا و بامیه خواهیم داشت و برخی از افراد به‌دلیل استقبال مردم از خرما و زولبیا و بامیه قیمت‌های نامتعارفی را اعلام می‌کنند، لذا اتحادیه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان باید قیمت‌ها را به‌ویژه درباره خرما اعلام کنند تا دست تعزیرات در برخورد با گران‌فروشی باز باشد.


وی تصریح کرد: قیمت‌های قند و شکر مشخص شده و اگر گران‌فروشی درباره این موارد صورت گیرد، سازمان تعزیرات وارد عمل خواهد شد و ما از اتحادیه‌ها می‌خواهیم تا قیمت‌های اقلام خوراکی را تا قبل از ماه رمضان تعیین کنند.


اسفنانی در پایان گفت: تیم‌های بهداشتی نیز در این طرح همراه مأموران تعزیرات هستند و با اصنافی که موارد بهداشتی را در تولید خرما و زولبیا و بامیه رعایت نکنند، برخورد خواهند کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته