دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 16:22
حجت عنوان کرد:

ایمان رمز پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: ایمان رزمندگان اسلام نقش اصلی را در دفاع مقدس ایفا می‌کرد و موجب از هم پاشیدگی اردوگاه دشمن شد.
کد خبر : 377072
IMG_4236.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، کرسی نظریه‌پردازی صبح امروز با عنوان «نظریه تأثیر ایمان، معنویت و ادب در مبارزه با دشمن در هشت سال دفاع مقدس» با ارائه محمد حجت، نقد حجت بابایی و به ریاست عبدالله شیخ‌حسینی در تالار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این نشست با بیان اینکه دلیل انتخاب این موضوع حساسیت و ضرورت در امر بازبینی و یادآوری هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: باید همواره بازبینی و یادآوری هشت سال دفاع مقدس مورد توجه ویژه همگان قرار داشته باشد.


محمد حجت اضافه کرد: باید به تأثیر ایمان، معنویت و ادب در میان رزمندگان جان برکف عرصه ایثار توجه داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: اگر به سیمای جبهه در سنوات دفاع مقدس بنگریم تصاویر باشکوه و غیرقابل تکراری از مقابل چشمان ما عبور خواهند کرد؛ تصاویری که نظیر آن را کمتر در جنگ و دفاعی خواهیم یافت؛ چنانکه رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و شهامت‌هایی که رزمندگان جان‌برکف ما در آن دوره نمایش دادند، سرلوحه همه نسل‌های بعد از خود شمرده می‌شود.


عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان متذکر شد: جنگ هشت ساله در حالی به ایران تحمیل شد که انقلاب شکوهمند اسلامی تازه به ثمر نشسته بود و ایران آمادگی مواجهه با چنین جنگ فراگیری را نداشت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته