دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 13:38

ادامه اعتصاب غذای 5 زندانی فلسطینی

منابع محلی اعلام کردند که پنج اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.
کد خبر : 377016
slUOT.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پنج اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.


حسام رزه از 38 روز پیش، محمد طبنجه از 30 روز پیش، خالد فراج از 31 روز پیش، حسن عویوی از 24 روز پیش، عوده حرب از 24 روز پیش و محمد هاشم هیمونی از 29 روز پیش در اعتصاب غذا به سر می‌برند.


حسن عبد ربه سخنگوی هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین تأکید کرد که این پنج اسیر در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.


وی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی را در شرایطی بسیار سخت و ناگوار به بند کشیده است و آن‌ها را مورد شکنجه قرار می‌دهد و هرچند وقت یک‌بار جابجا می‌کند و بعضاً مجازات سنگینی را هم بر آن‌ها تحمیل می‌کند.


عبد ربه همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی اسرایی را که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، به‌طور کامل از دیگر اسرا جدا کرده و اجازه ملاقات خانواده‌هایشان با آن‌ها را هم نمی‌دهد.


لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی هم‌اکنون 500 فلسطینی را بدون هیچ محاکمه و تفهیم اتهامی در بازداشت موقت نگه‌داشته است که نه مدت اسارت آنان معلوم است و نه مشخص است که کی آزاد خواهند شد.


انتهای پیام/4106/4124/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته