دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: دکتر میرزاده دانشگاه آزاد اسلامی را نجات داد/ حرکت دانشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت، بسیار خوب عمل کرد و دانشگاهی را که به علت زیان‌دهی به سمت تعطیلی پیش می‌رفت، نجات داد و سال گذشته آن را به سوددهی رساند.
کد خبر : 37697

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، عملکرد تیم مدیریتی دانشگاه آزاد در دو سال اخیر را عالی دانست و با توجه به طرح تجمیع و اقدامات صورت گرفته اخیر اظهار کرد: کاهش معاونت‌های دانشگاه آزاد از 15 به 9 معاونت و اینکه راندمان کاری بالا رفته و هزینه‌ها کاهش یافته، حرکت بسیار خوبی از سوی دانشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی است.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریتی جدید با گسترش تحصیلات تکمیلی مانع رفتن فرزندان و حوانان ایران به کشورهای همسایه و خارجی مانند اوکراین، مالزی و ... شده چراکه رفتن جوانان به خارج کشور برای تحصیلات تکمیلی، ارزبری و هزینه زیادی دارد و ارز زیادی از کشور خارج می‌کند و فرهنگ دیگر کشورها در آنان تاثیرگذار است.


نماینده مردم شیروان در مجلس خاطرنشان کرد: دکتر میرزاده در این مدت بسیار خوب عمل کرد و دانشگاهی را که به علت زیان‌دهی به سمت تعطیلی پیش می‌رفت، نجات داد و سال گذشته دانشگاه را به سوددهی رساند که این امر با مدیربت خوب و مناسب و تعطیلی 80 واحد زیان‌ده و گسترش تحصیلات تکمیلی صورت گرفت و باعث پیشرفت و توسعه خیلی از شهرها شد.


وی که در حاشیه نهمین جلسه هیات امنای استانی خراسان شمالی با خبرنگار آنا گفت‌وگو می‌کرد، نتایج این جلسه را خوب ارزیابی کرد و گفت: دکتر میرزاده و هیات همراه سفر خیلی خوبی به استان خراسان شمالی داشتند و تصمیمات خوبی برای استان، بویژه در رشته‌های دکتری، ارشد و کارشناسی گرفته و مقرر شد این رشته‌ها به واحدهای بجنورد، شیروان و اسفراین داده شود که بنده از رئیس دانشگاه آزاد تشکر و قدردانی می‌کنم.

عزیزی یادآور شد: در شهر شیروان در مدیریت جدید دانشگاه، سه رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری راه‌اندازی شده و سه رشته دکتری دیگر را در حال گرفتن موافقت هستیم که این اقدام بسیار ارزشمند است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته