دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1394 - 08:13

شهرام محمودی غایب بازی ایران مقابل تونس

شهرام محمودی پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال کشورمان به علت مصدومیت در دیدار مقابل تونس به میدان نمی‌رود.
کد خبر : 37696

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در جام جهانی 2015 والیبال در ژاپن، از ساعت 10:30 امروز چهارشنبه به وقت تهران به مصاف تیم ملی تونس نایب قهرمان قاره افریقا خواهد رفت.
بر اساس اعلام کادر فنی، شهرام محمودی به علت مصدومیت از ناحیه کمر در دیدار مقابل تونس به میدان نخواهد رفت و احتمال استراحت وی در بازی های آینده نیز وجود دارد و بر اساس گفته سیامک افروزی، پزشک تیم ملی، باید روند درمان وی روز به روز بررسی و گزارش شود.
دکتر افروزی در این خصوص اظهار داشت: آقای محمودی دیروز در جریان مسابقه با آرژانتین از ناحیه کمر احساس ناراحتی و درد کرد و در پس بازی این احساس مصدومیت شدت گرفت. تا جایی که در تمرین صبح امروز تیم ملی شرکت نکرد و پس از معاینات و بررسی‌هاو صحبت‌هایی که با آقای کواچ انجام دادیم، تصمیم بر این شد که ایشان در این مسابقه به میدان نرود و حتی احتمال استراحت ایشان در بازی های آینده نیز وجود دارد.
ملی‌پوشان والیبال کشورمان صبح امروز یک جلسه تمرین سبک را برگزار کردند و پس از صرف ناهار در جلسه آنالیز به بررسی و شناخت بیشتر حریف امروز خود پرداختند و پس از استراحتی کوتاه برای دیدار برابر تیم ملی تونس عازم سالن مسابقه می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب