دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 09:15
توکلی در گفتگو با آنا:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امشب به پایان می‌رسد

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: امشب مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری به پایان می‌رسد.
کد خبر : 376927

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره انتخاب رشته دوره دکتری اظهار کرد: انتخاب رشته آزمون دوره دکتری از 31 فروردین آغاز شد و با در نظر گرفتن دوبار مهلت تمدید‌شده تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.


وی افزود: تاکنون دو اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دوره دکتری در روزهای سه‌شنبه سوم و پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت منتشر شده است که داوطلبان مجاز باید قبل از انجام انتخاب رشته به این اصلاحات توجه کنند.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: کسانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل به انتخاب رشته‌محل‌های جدید در اصلاحیه‌های دفترچه، می‌توانند تا قبل از پایان ثبت‌نام، اطلاعات خود را ویرایش کنند.


توکلی ادامه داد: هر یک از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند حداکثر 50 کدرشته امتحانی را در فرم اینترنتی به ترتیب علاقه ثبت کنند.


وی اعلام کرد: تا ساعت 8 صبح امروز از 150 هزار و 535 نفر داوطلب مجاز 102 هزار و 775 نفر یعنی حدود 68.27 درصد از داوطلبان مجاز، انتخاب رشته کرده‌اند.


انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تا روز دوشنبه 16 اردیبهشت ادامه دارد و هر یک از داوطلبان می‌توانند 80 کدرشته را انتخاب کنند.


انتهای پیام/4040/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته