دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 07:50
شریعتی در گفتگو با آنا:

تلاش‌های خوبی برای وحدت میان اصولگرایان صورت گرفته است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های خوبی برای وحدت میان اصولگرایان مانند شورای وحدت و جلسات متعدد با جامعه روحانیت مبارز صورت گرفته است.
کد خبر : 376891
iranian-principlists961114.jpg

مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم و در همین راستا جریان انقلابی باید یک‌صدا وارد این عرصه شود تا مسیر خدمت‌گذاری به ملت را از طریق نهاد تأثیرگذاری مانند مجلس هموار سازد؛ لذا هر سازوکاری که بتواند جمع احزاب اصولگرا و انقلابی را با یک‌دیگر متحد سازد، می‌تواند مثمرثمر باشد.


وی ادامه داد: در حال حاضر تلاش‌های خوبی برای وحدت میان اصولگرایان صورت گرفته است که تشکیل شورای وحدت اصولگرایان و برگزاری جلسات متعدد توسط جامعه روحانیت مبارز نمونه‌هایی از این تلاش‌ها هستند.


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش‌های جدی برای ایجاد شورای وحدت اصولگرایان داشته که نتیجه آن شکل‌گیری شورای وحدت است.


شریعتی ادامه داد: چون هدف جریان‌های انقلابی یکی است در نهایت به یک نقطه متصل خواهند شد تا ظرفیت‌های متصل به یک‌دیگر در یک مسیر واحد به‌کار گرفته شوند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته