دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 17:40
رضایی خبر داد:

تصویب کلیات طرح هادی شهر کوهستک هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از تصویب کلیات طرح هادی شهر کوهستک خبر داد.
کد خبر : 376853
pon67.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، آرش رضایی درباره طرح هادی شهر کوهستک گفت: شهر کوهستک از شهرهای زیر ۲۵هزار نفری استان واقع در شهرستان سیریک است.


وی افزود: به دلیل همجواری این شهر با سواحل دریای عمان و حوزه مکران و با توجه به اهمیت بالای شهر، تهیه طرح هادی شهری برای کوهستک توسط دفتر فنی استانداری به مشاور ذیصلاح ارجاع شده و پس از جلسه‌های متعدد کمیته کارشناسی و تأئید طرح در جلسه کار گروه امور زیربنایی و شهرسازی در شورای برنامه‌ریزی هرمزگان مطرح و به تصویب رسید و برای اجرا به همه دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ می‌شود.


مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه‌ریزی‌های طرح هادی شهر کوهستک بر اساس طرح‌های فرادست و تکیه بر مطالعات طرح ویژه مکران و ICZM و تأکید بر نقش و عملکرد گردشگری در منطقه مطرح بوده که قطعاً تصویب این طرح در آینده می‌تواند در اجرای برنامه‌های توسعه و رشد و بالندگی این شهر و سکونتگاه‌های اطراف نقش مهمی ایفا کند.


رضایی اظهار امیدواری کرد: این طرح‌ها که به‌عنوان مکانیزم ایجاد تعادل در توسعه شهری و در راستای ایجاد نظم و انضباط فضایی و کالبدی تهیه می‌شود، پایه و اساس اجرای همه پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های توسعه فیزیکی در همه ابعاد سکونت، فعالیت در حیطه محدوده و حریم شهری خواهد بود.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته