دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام الحسینی خبر داد:

تخفیف ۷۵ درصدی آثار مرکز کامپیوتری نور به دانشجویان

مدیر اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) از تخفیف ویژه نمایشگاهی تمامی آثار منتشر شده این مرکز به دانشگاهیان خبر داد.
کد خبر : 376740
_MID0405.jpg

حجت‌الاسلام سیداحمد الحسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از استقبال خوب مخاطبان از غرفه‌های این مجموعه خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵۰ اثر دیجیتالی و نرم‌افزاری از این مرکز منتشر شده است که شاهد استقبال خوبی از دانشگاهیان و حوزویان بودیم.


وی از تخفیف تمامی آثار منتشر شده مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ویژه دانشگاهیان و حوزویان خبر داد و افزود: دانشجویان و حوزویان می‌توانند بسته کامل نرم‌افزاری و دیجیتالی این مرکز را با تخفیف ۷۵ درصدی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دریافت کنند.


مدیریت اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ اثر جدید از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تولید یا بازنشر شده‌اند که این آثار در سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به علاقه‌مندان آثار اسلامی عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/4122/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته