دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 02:35
خضری در گفتگو با آنا:

کارگاه مکانیک خودرو و آزمایشگاه دانشگاه آزاد اوز تجهیز می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از تجهیز کارگاه مکانیک خودرو و آزمایشگاه عمومی این دانشگاه با مشارکت خیّران خبر داد.
کد خبر : 376683

عبدالعزیز خضری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تشریح برنامه‌های سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اظهار کرد: کارگاه مکانیک خودرو و آزمایشگاه عمومی دانشگاه با نام‌ خیّران محمدعلی و فاطمه‌نسا وطن‌پور و محمد نامی تجهیز می‌شود.


وی افزود: برای تجهیز کارگاه مکانیک، محمد نامی نایب رئیس هیئت امنای مردمی دانشگاه آزاد اسلامی اوز دفتر دبی، معادل یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تجهیزات به دانشگاه اهدا کرد که برای استفاده دانشجویان در حال آماده‌شدن است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با بیان اینکه در بخش عمرانی، تکمیل سردر و آغاز عملیات خیابان طبیعت و گسترش بوستان جنگلی برای ایجاد تفرجگاه و حرکت به سمت درآمد غیرشهریه‌ای در فهرست برنامه‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: با هم‌اندیشی شورای پژوهشی فرهنگی و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه، ایده‌های مختلفی مطرح شده که در راستای عملیاتی‌کردن آنها با همکاری کارکنان، استادان و دانشجویان اقدام می‌شود.


خضری از ساخت خیابان طبیعت خبر داد و افزود: با مشارکت هیئت امنای مردمی و نیکوکاران در نظر داریم، خیابان طبیعت به عرض هشت و طول ۲۵۰ متر با چشم‌اندازی زیبا ساخته شود تا زمینه استقبال مردم و مشارکت برای سرمایه‌گذاری در بخش زودبازده کشاورزی بیشتر شود. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته