دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی در گفتگو با آنا:

امروز آخرین فرصت برای ثبت‌نام غرفه‌های نمایشگاه قرآن است

قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، امروز را آخرین فرصت برای ثبت‌نام غرفه‌های نمایشگاه قرآن اعلام کرد.
کد خبر : 376650

حجت‌الاسلام سید حمید حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با بیان اینکه نام‌نویسی غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفته گذشته آغاز شده است، امروز را آخرین زمان نام‌نویسی در این دوره برشمرد.


وی افزود: مرکز و مؤسسات قرآنی که علاقه‌مند برپایی غرفه فروش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هستند تا پایان ساعات اداری امروز فرصت دارند برای انجام کارهای اداری خود در نمایشگاه اقدام کنند.


قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تصریح کرد: تاکنون بیش از 500 طرح از سوی مؤسسات فرهنگی و قرآنی برای شرکت در جشنواره بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارسال‌شده است که آثار ارسال در حال ارزیابی هستند و به‌زودی نتایج آن مشخص خواهد شد.


وی همچنین از فراهم شدن مقدمات برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و گفت: در حال حاضر نقشه جانمایی غرفه‌های نمایشگاه آماده شده است و در حال فضاسازی برای برگزاری برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن هستیم.


گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته