دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 16:34
فرمانده سپاه ساوه مطرح کرد:

بستر مناسب دانشگاه‌ها برای تحول مفاد بیانیه گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ساوه گفت:‌ مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان خطاب قرار داده از این رو دانشگاه‌ بستر مناسبی برای تحول این بیانیه است.
کد خبر : 376434
Picture 108.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در ساوه، حجت‌الله دستجانی ظهر امروز در مراسم معرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه اظهار کرد:‌ مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را محور قرار داده است از این رو دانشگاه‌ها بستری مناسب برای تحول در این بیانیه محسوب می‌شوند؛ بنابراین کار در دانشگاه عنایت ویژه‌ای را می‌طلبد یکی از مسائلی که در دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد پایان‌نامه‌های دانشجویی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز گفت: امروز وظیفه بسیج سنگین‌تر از همیشه است شاید یک روز بسیج با همت والا جبهه‌های جنگ را پر می‌کردند و مدافع مرزها و کشور بودند؛ اما امروز هم وظایف دیروز بر عهده بسیج بوده و هم در عرصه‌های فرهنگی به لطف الهی حرف اول را می‌زند.


جواد نیکوکار اظهار کرد: مقوله مطالبه‌گری از منویات مقام معظم رهبری است و از طریق دانشجویان بسیجی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. بسیج دانشجویی به مباحث پژوهشی وارد شده است.


وی افزود:‌ با قدردانی از تلاش  صادق مرادی برای ایشان آرزوی موفقیت در رسالت آتی که بر عهده خواهند گرفت دارم و آرزوی موفقیت برای آرش اکبریاری در مسئولیت حساسی که بر عهده گرفتند می‌کنیم.


به گزارش آنا،‌ در این مراسم آرش اکبریاری به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه معرفی شد.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته