دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 12:12
سرپرست دانشگاه آزاد مازندران:

عظمت دانشگاه آزاد اسلامی روزبه‌روز افزوده می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: نگرانی بابت آینده دانشگاه آزاد وجود ندارد و با همه مشکلات پیش روی آن، روزبه‌روز بر عظمتش افزوده خواهد شد.
کد خبر : 376364
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهشهر، حسین منصوریان صبح امروز در نشست صمیمی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با تبریک پیشاپیش فرارسیدن روز معلم و استاد اظهار کرد: استادان دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌های دانشگاه هستند و برای ارتقای دانشگاه باید پای‌کار باشند.


و دورنمای دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار امیدوار کننده دانسته و گفت: نگرانی بابت آینده دانشگاه آزاد وجود ندارد با همه کاستی‌ها و مشکلات پیش روی آن، روزبه‌روز بر عظمتش افزوده خواهد شد و با مدیریت دکتر ولایتی و دکتر تهرانچی آینده دانشگاه بسیار امیدوارکننده و روشن است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با توجه به مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد را هیچ‌چیز تهدید نمی‌کند ولی آسیب‌پذیر هستیم و اینها برطرف خواهد شد و دانشگاه به عزت و شکوفایی سابق خود دست خواهد یافت و دلیل این اتفاق هم چابک‌سازی سیستم خواهد بود که با بازنشست شدن یک‌سوم از کارکنان این مجموعه صورت خواهد گرفت.


منصوریان بخشی از موفقیت هر واحد دانشگاهی را در گرو فعالیت‌های انجام‌شده از سوی کارکنان و اعضای هیئت علمی در آن واحد دانست و افزود: در بحث گسترش رشته‌ها در واحدهای کوچک نبود استادیار و دانشیار مانع از تصویب رشته جدید می‌شود و جذب رشته بر اساس اعتبار مرتبه علمی استادان دانشگاه صورت می‌گیرد که آنان باید تلاش کنند تا از نظر علمی مراحل ارتقا را در سریع‌ترین زمان ممکن طی کنند.


وی چند نکته را به‌عنوان نکات مهم در انجام فعالیت‌های کاری خود در مجموعه دانشگاه بیان کرد و گفت: مهم‌ترین رسالت من در دانشگاه صیانت از جایگاه هیئت علمی دانشگاه بوده و ساماندهی اوضاع آموزشی و مالی دانشگاه‌های استان مازندران از اولویت‌های مهم است.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مدت فعالیت علمی خود موجبات ارتقای جایگاه ایران اسلامی از نظر علمی در جهان شد و برکات آن نصیب بسیاری از جوانان این سرزمین شده است.


فضل شیردل شهمیری افزود: اکنون سرمایه بسیار بزرگی از دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ایران وجود دارد که ما کارکنان و اعضای هیئت علمی در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی با کار و تلاش بیشتر باید در راه سازندگی فرهنگی، علمی و کاربردی کشورمان گام‌های بلندی برداریم.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمد
Canada
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
۰
فعلا که بعنوان یک دانشیار ، بدلیل نگرفتن حقوق زن و بچه ام‌گرسنه مانده اند.
هلدینگ شایسته