دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1394 - 15:31
دنیامالی در واکنش به سخنان حافظی درباره جاری شدن آب در تونل توحید:

ادعای کشف دریاچه در تونل توحید ژورنالیستی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران گفت: اینکه گفته می‌شود در تونل توحید دریاچه کشف شده است اشتباه است و بهتر است همکاران براساس تخصص خود در شورای شهر صحبت کنند.
کد خبر : 37635

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور خود در جریان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخن رحمت‌اله حافظی درباره خرابی تونل توحید، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم همکاران اگر در حوزه خاصی تخصص لازم را ندارند از دیگر افرادی که متخصص آن هستند پرس‌وجو کنند. اینکه عنوان می‌شود تونل توحید را آب فرا گرفته درست نیست.


وی ادامه داد: بنده تخصص یک آمپول زدن هم ندارم و در حوزه پزشکی نیز دخالت نمی‌کنم.


دنیامالی یادآور شد: تونل توحید از قبل برای تزریق و آب‌بندی پیش‌بینی شده و بخشی از این اقدام نیز صورت گرفته است.


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: این تونل شمالی و جنوبی است و از این جهت نیز عقل ایجاب می‌کرد برای آب‌بندی آن پول زیادی خرج نشود چرا که اگر شرقی به غربی بود آب زیادی را جذب می‌کرد.


وی یادآور شد: در همان ابتدای ساخت متوجه شدیم که شاه لوله‌های آب تهران که قدیمی نیز هستند از این تونل عبور می‌کنند که قرار بود مسیر آن را شرکت آب و فاضلاب تغییر دهد. حتی این موضوع باعث ایجاد اختلاف بین شهرداری و سازمان آب بود که در حال حل شدن است.


رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران افزود: اینکه عنوان می‌شود دریاچه در تونل توحید کشف شده بحثی ژورنالیستی است و همکاران باید از طرح این مباحث صرف‌نظر کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته