دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازدید سه مسئول از فعالیت‌های فرهنگی واحد جیرفت

نماینده مردم جیرفت در مجلس: تلاش برای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی جزء مصالح نظام است

نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی و تلاش برای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی یک مقوله عادی نیست بلکه جزء مصالح نظام است.
کد خبر : 37634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرج‌الله عارفی از طرح های فرهنگی و عمرانی شامل حرم شهدای گمنام و ساختمان کتابخانه و آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بازدید و با دکتر مجید خزاعی سرپرست این واحد دانشگاهی و اعضای هیأت رئیسه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت یکی از معتبرترین و بزرگترین دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و همه مسئولان این شهرستان باید برای پیشرفت و بالندگی این مجموعه تلاش کنند.


وی از واحد جیرفت با وجود این همه امکانات علمی، فرهنگی و رفاهی به عنوان یک مرکز بزرگ علمی آموزشی در جنوب استان کرمان یاد کرد و گفت: همه ما برای همکاری‌های گسترده در حیطه فرهنگی، آموزشی و اقتصادی همکاری می‌کنیم و همانند یک کوه استوار پشتیبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خواهیم بود.








عارفی از واحد جیرفت با وجود این همه امکانات علمی، فرهنگی و رفاهی به عنوان یک مرکز بزرگ علمی آموزشی در جنوب استان کرمان یاد کرد و گفت: همه ما برای همکاری‌های گسترده در حیطه فرهنگی، آموزشی و اقتصادی همکاری می‌کنیم و همانند یک کوه استوار پشتیبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خواهیم بود

عارفی ظرفیت بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را از نظر سطح بالای علمی بسیار فوق العاده ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد از اوایل انقلاب در همه عرصه‌ها تاکنون کارهای بزرگی انجام داده است و همین امر موجب شده است که در بین مردم خوش بدرخشد و این دانشگاه آن چیزی را که باید از حیث علمی به مخاطبان خود یعنی دانشجویان به خوبی ارائه کرده است.


وی مدیریت مدبّرانه و مجاهدانه دکتر مجید خزاعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را ستودنی خواند و این مسیر روشن را یکی از راه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند موجبات رشد و ترقی شهرستان را به همراه داشته باشد.


عارفی اظهار کرد: نیروی انسانی متعهد و کارآمدی که واحد جیرفت تربیت و به جامعه عرضه کرده است نعمتی بسیار ارزشمند در راستای ارتقاء بار علمی کشور است که در این موارد مهم باید دیگر واحدهای دانشگاهی سرلوحه کارشان قرار دهند.


وی با توصیف وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: با توجه به این که این واحد دانشگاهی همیشه راه‌های استدلالی و برنامه‌ریزی شده را اجرا می‌کند در موضوع ایجاد منابع درآمدی جدید غیر شهریه‌ای گام‌های مؤثر و حائز اهمیّتی برداشته است و این مقوله بازتابی کلی برای ایجاد زمینه‌های اقتصادی داشته است.


نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که این واحد دانشگاهی قابلیت‌های مناسبی در زمینه ارتقاء سطح علمی جوانان کشور عزیزمان ایران اسلامی دارد، انشاءالله با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش خواهیم کرد که پیشرفت بیش از پبش این مجموعه محقق شود.


وی در زمینه همکاری در راستای تصویب رشته‌های جدید اعلام کرد که از هرگونه همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد.


گام‌های استوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در راستای ایجاد منابع درآمدی جدید


امام جمعه شهرستان جیرفت هم از نزدیک در جریان حرکت‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در حوزه طرح‌های فرهنگی ماندگار و عمرانی قرار گرفت.


حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور گفت: واحد دانشگاهی جیرفت از لحاظ کمی و کیفی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی و عمرانی توانسته است کارنامه درخشانی را از آن خود کند.








کرمی پور: دانشگاه‌ها مرجع تولید علم و عرضه علوم به جوانان هستند که با در نظر گرفتن بهترین امکانات علمی آموزشی می‌توانند سهم بسزایی را در سیستم آموزشی کشور ایفا کنند

امام جمعه جیرفت افزود: واحد جیرفت با توجه به این که با رویکرد فرهنگی و اقتصادی که پیش گرفته است توانسته است تاکنون فعالیّت‌های ارزنده ای را داشته باشد که یکی از این موارد را می توان از ساخت حرم شهداء و ساختمان کتابخانه و آمفی تئاتر نام برد.


کرمی پور ارائه راهکارهای کارشناسی شده را در استای ایجاد منابع درآمدی جدید بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در زمینه‌های مختلف اقتصادی آن چه که مهم است روحیه همبستگی و اتحاد همراه با تلاش همگانی است که این موارد مطرح شده با توجه به شناختی که از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت هست بهترین استراتژی که بر محور اقتصاد دانش‌بنیان است پیش رو خواهد بود.


وی یکی از سرمایه‌های علمی شهرستان جیرفت را این واحد دانشگاهی عنوان کرد و اظهار کرد: دانشگاه‌ها مرجع تولید علم و عرضه علوم به جوانان هستند که با در نظر گرفتن بهترین امکانات علمی آموزشی می‌توانند سهم بسزایی را در سیستم آموزشی کشور ایفا کنند.


امام جمعه جیرفت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به عنوان دانشگاهی موفق یاد کرد و افزود: کارها و دستاوردهای بسیار خوبی در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است که شایسته است از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قدردانی و تشکر کرد.


تنوع رشته‌های مختلف مقاطع تحصیلات تکمیلی باعث ادامه تحصیل دانشجو می‌شود


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت نسبت به مقوله جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی گفت: اکنون آن چیزی که موجب جلب توجه دانشجویان در انتخاب دانشگاه و ادامه تحصیل خواهد بود تنوع در رشته‌های مختلف و به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی است که همین امر تصویب رشته‌های جدید را می‌طلبد.








سالاری:‌ دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت در حال تحصیل هستند از سطح علمی خوبی برخوردارند و این امر به دلیل داشتن کادری مجرب از استادان و بهره‌گیری از استانداردهای نظام آموزشی کشور در تدریس که متناسب با نیاز روز جوانان جویای علم خواهد بود همسو است

محمود سالاری در حاشیه دیدار با دکتر مجید خزاعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از حرم شهدای گمنام و ساختمان کتابخانه و آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بازدید کرد.


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: بیشترین فعالیتی که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی در سطح دانشگاه‌های استان کرمان صورت می گیرد دانشگاه آزاد جیرفت است که بحمدالله این مجموعه بسیار بزرگ با پشتکار خوبی همراه است.


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت بیان کرد: دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت در حال تحصیل هستند از سطح علمی خوبی برخوردارند و این امر به دلیل داشتن کادری مجرب از استادان و بهره‌گیری از استانداردهای نظام آموزشی کشور در تدریس که متناسب با نیاز روز جوانان جویای علم خواهد بود همسو است.


سالاری آینده دانشگاه‌های شهرستان را از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را بسیار با اهمیت دانست و در این زمینه با توجه به پشتیبانی‌های همه جانبه فرمانداری و همکاری استانداری کرمان در زمینه طرح‌های اقتصادی و فرهنگی اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته